לקוחות מרוצים

להצעה מושלמת השאירו פרטים

הצעת נישואין במדבר בסגנון בוהו שיק

הצעת נישואין בסגנון בוהו שיק

רבים יוצרים קשר עם 'רגע מושלם' ומזמינים שירות הפקת הצעת נישואין במדבר בסגנון בוהו שיק. במאמר זה נרחיב אודות היתרונות בבחירת רגע מושלם, מהו סגנון בוהו שיק הצעות נישואין ומדוע כל כך הרבה זוגות ממליצים על הצעות נישואין במדבר, במצודה באשדוד בקיסריה ובים המלח. קריאה נעימה.

הצעות נישואין בוהו שיק

טרנד הצעות הנישואין אשר סחף את המדינה בשנת 2021 היה טרנד הצעת נישואין בוהו שיק במדבר ובמקומות נוספים בארצנו היפהפייה. בוהו שיק הינו סגנון עיצוב אשר החל את דרכו עוד בשנות השישים בתקופת הבוהמה העליזה וההיפים. סגנון בוהו שיק הוא סגנון אקלקטי אשר משלב בתוכו כל מיני אלמנטים, כמו למשל טקסטורות שונות, פרחים ועציצים וחומרים טבעיים שונים. סגנון זה מערב אלמנטים הקשורים אל שנות השישים (במידה מסוימת וינטאג'), ואלמנטים הקשורים ללוק המודרני של היום. 

הצעת נישואין בוהו שיק כוללת בדרך כלל שטיחי וינטאג' בחופה, עיצוב של מבנה משולש מעץ שבתוכו ניתן לשזור בפרחים את המילים MARRY ME. העיצוב תהיה יהיה מינימלי ויבליט את הלב. בהצעת הנישואין נעשה לרוב שימוש בגוונים נקיים, אלמנטים דקורטיביים ארוגים, פרחים ועוד.

הצעות נישואין במדבר

  • ישראל נחלקת לשניים: אוהבי המדבר הצחיח ומנגד אוהבי הצפון הירוק. הצוות של רגע מושלם מספק שירותי הפקת הצעות נישואין בדרום ובצפון במגוון רחב של אתרים מוכרים ולוקיישנים פחות מוכרים. שיחה עם הלקוח תבטיח הגשמת החלום והפקת הצעת הנישואין באותו מקום בו הוא מעוניין. ליצירתיים ביניכם ניתן לדאוג להצעת נישואין גם במסוק מעל המדבר הרחב או בלוקיישנים שונים במדבר עצמו (מצדה, מצוקי דרגות ועוד). אנו נדאג לכל הקשור להפקה משלב האפיון ועד השלב בו היא תגיד לך 'כן'.

    הפקת הצעת נישואין במדבר יכולה לכלול בלונים, צלם, תפאורה מוזיקה, כתובת אש להצעת נישואין, הפרחת יונים והשכרת אותיות MARRY ME וכל מה שיהפוך את ההצעה לאותה הצעה מיוחדת בה אתה מעוניין ועליה היא תמיד חלמה. כי ברגע מושלם יודעים להגשים חלומות. אם גם אתם אוהבי הדרום ומעוניינים במיקום מיוחד, אנחנו נשמח לתכנן עבורכם הצעת נישואין בוהו שיק במדבר.

הצעת נישואין במדבר בסגנון בוהו שיק

הצעת נישואין במדבר – כמו שתמיד חלמתם

הצעת נישואין במדבר יכולה להתקיים במתכונת זוגית רומנטית, בה בני הזוג יבלו יחדיו. אפשרות שנייה היא הצעת נישואין בפורמט רחב יותר, קרי, עם משפחה וחברים. חשוב לקחת בחשבון שמדבר הוא מקום בו תנועת האנשים דלילה כאשר העיקר בו הוא הנוף והחיות המדבריות. לכן, חשוב לתכנן באופן מדויק את התפאורה של הצעת הנישואין, את המיקום האידיאלי להצעת הנישואין, את האפקטים המיוחדים, המוזיקה, התאורה לצילום. האם מעוניינים לשלב לינה במדבר או שמא מעוניינים בחוויה של כמה שעות וכן הלאה.

צוות רגע מושלם מכירים את הוויב המדברי ויתאימו את הלוקיישן האידיאלי לטקס הצעת הנישואין. יקפידו על הצעת נישואין במדבר בסגנון בוהו שיק. יבחרו בקפדנות את אנשי המקצוע אשר מכירים את המדבר כמו את כף ידם. אנחנו נבחר עבורכם את נקודת התצפית היפה ביותר, נקפיד על יין איכותי לצד ארוחה מפנקת והפתעות מהנות נוספות שיהפכו את הצעת הנישואין שלך למפתיעה ומיוחדת ביותר.

מעוניינים בהפקת הצעת נישואין במדבר? התקשרו אלינו לטלפון:

דילוג לתוכן